Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (VerfasserIn) |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Greek |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
Ausgabe: | 4η έκδ., βελτ. |
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
von: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Veröffentlicht: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
von: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Veröffentlicht: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
von: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Veröffentlicht: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
von: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Veröffentlicht: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
von: Payo, Julious
Veröffentlicht: (1924)