Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Awdur) |
---|---|
Fformat: | Llyfr |
Iaith: | Greek |
Cyhoeddwyd: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
Rhifyn: | 4η έκδ., βελτ. |
Pynciau: |
Eitemau Tebyg
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
gan: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Cyhoeddwyd: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
gan: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Cyhoeddwyd: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
gan: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Cyhoeddwyd: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
gan: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Cyhoeddwyd: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
gan: Payo, Julious
Cyhoeddwyd: (1924)