Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Author) |
---|---|
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
ভাষা: | Greek |
প্রকাশিত: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
সংস্করন: | 4η έκδ., βελτ. |
বিষয়গুলি: |
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
অনুযায়ী: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
প্রকাশিত: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
অনুযায়ী: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
প্রকাশিত: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
অনুযায়ী: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
প্রকাশিত: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
অনুযায়ী: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
প্রকাশিত: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
অনুযায়ী: Payo, Julious
প্রকাশিত: (1924)