Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
الطبعة: | 4η έκδ., βελτ. |
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
بواسطة: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
منشور في: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
بواسطة: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
منشور في: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
بواسطة: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
منشور في: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
بواسطة: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
منشور في: (2006) -
Η διανοητική εργασία και η βούλησις /
بواسطة: Payo, Julious
منشور في: (1924)