Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες

Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : [χ.ό.], 1997
Έκδοση:4η έκδ., βελτ.
Θέματα:
Περιγραφή
Περίληψη:Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωστικά μοντέλα μάθησης» του M. Mahoey, οι διαδικασίες «λεκτικής αυτοκαθοδήγησης» του D.F. Meichebaum κλπ.
Περιγραφή τεκμηρίου:Περιέχει βιβλιογραφία και πίνακα όρων -- Τίτλος 4ου τόμου: Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη
Φυσική περιγραφή:4 τ. : εικ., πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-85085-2-5