Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες

Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Author)
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : [χ.ό.], 1997
Edition:4η έκδ., βελτ.
Subjects:
Description
Summary:Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωστικά μοντέλα μάθησης» του M. Mahoey, οι διαδικασίες «λεκτικής αυτοκαθοδήγησης» του D.F. Meichebaum κλπ.
Item Description:Περιέχει βιβλιογραφία και πίνακα όρων -- Τίτλος 4ου τόμου: Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη
Physical Description:4 τ. : εικ., πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-85085-2-5