Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Dyer, Gillian (Autor)
Outros Autores: Σπυροπούλου, Αγγελική (Tradutor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα : Πατάκης, 1993
coleção:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Assuntos:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalhes do Exemplar ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: 659.1 DYE
Cópia Unknown Disponível  Localização