Η διαφήμιση ως επικοινωνία
Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....
Zapisane w:
1. autor: | |
---|---|
Kolejni autorzy: | |
Format: | Książka |
Język: | Greek |
Wydane: |
Αθήνα :
Πατάκης,
1993
|
Seria: | θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ;
4 |
Hasła przedmiotowe: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: |
659.1 DYE |
---|---|
Egzemplarz Unknown | Dostępne Zamów |