Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Dyer, Gillian (Auteur)
Andere auteurs: Σπυροπούλου, Αγγελική (Vertaler)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Reeks:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Onderwerpen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Exemplaargegevens van ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Plaatsingsnummer: 659.1 DYE
Kopie Unknown Beschikbaar  Plaats een reservatie