Η διαφήμιση ως επικοινωνία
Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....
Gardado en:
Autor Principal: | |
---|---|
Outros autores: | |
Formato: | Libro |
Idioma: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
Πατάκης,
1993
|
Series: | θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ;
4 |
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
659.1 DYE |
---|---|
Copia Unknown | Dispoñible Facer reserva |