Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Dyer, Gillian (Συγγραφέας)
Outros autores: Σπυροπούλου, Αγγελική (Μεταφραστής)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Series:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 659.1 DYE
Copia Unknown Dispoñible  Facer reserva