Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Dyer, Gillian (Auteur)
Autres auteurs: Σπυροπούλου, Αγγελική (Traducteur)
Format: Livre
Langue:Greek
Publié: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Collection:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Sujets:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informations d'exemplaires de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: 659.1 DYE
Exemplaire Unknown Disponible  Réserver