Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dyer, Gillian (Author)
Other Authors: Σπυροπούλου, Αγγελική (Translator)
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Series:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Subjects:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Holdings details from ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Call Number: 659.1 DYE
Copy Unknown Available  Place a Hold