Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Dyer, Gillian (VerfasserIn)
Weitere Verfasser: Σπυροπούλου, Αγγελική (ÜbersetzerIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
Veröffentlicht: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Schriftenreihe:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Schlagworte:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Bestandesangaben von ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatur: 659.1 DYE
Exemplar Unknown Verfügbar  Bestellen