Η διαφήμιση ως επικοινωνία

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας....

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Dyer, Gillian (Autor)
Další autoři: Σπυροπούλου, Αγγελική (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Αθήνα : Πατάκης, 1993
Edice:θεωρητικές επιστήμες. Επικοινωνία και κουλτούρα ; 4
Témata:
Popis
Shrnutí:Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική έννοια της επικοινωνίας.
Popis jednotky:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising as communication
Fyzický popis:232 σ. : εικ. ; 21 εκ.
ISBN:960-293-984-2