Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Συγγραφέας)
Drugi avtorji: Πέτρου, Μαρία (Μεταφραστής), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Μεταφραστής)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
English
Izdano: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Serija:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Teme:
Opis
Izvleček:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Fizični opis:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8