Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Autor)
Daljnji autori: Πέτρου, Μαρία (Prevodilac), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Prevodilac)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
English
Izdano: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Serija:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Teme:
Opis
Sažetak:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Opis:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8