Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Tekijä)
Muut tekijät: Πέτρου, Μαρία (Kääntäjä), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Kääntäjä)
Aineistotyyppi: Kirja
Kieli:Greek
English
Julkaistu: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Sarja:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Aiheet:
Kuvaus
Yhteenveto:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Ulkoasu:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8