Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Autor)
Otros Autores: Πέτρου, Μαρία (Traductor), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Traductor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
English
Publicado: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Colección:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Materias:
Descripción
Sumario:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Descripción Física:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8