Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Seglin, Jeffrey L., 1956- (Autor)
Další autoři: Πέτρου, Μαρία (Překladatel), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
English
Vydáno: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
Edice:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
Témata:
Popis
Shrnutí:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
Fyzický popis:249 σ. ; 24 εκ.
ISBN:960-212-106-8