Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /

Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Seglin, Jeffrey L., 1956- (مؤلف)
مؤلفون آخرون: Πέτρου, Μαρία (المترجم), Σεβαστόπουλος, Στέφανος (المترجم)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
English
منشور في: Θεσσαλονίκη : Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις, 1990.
سلاسل:Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
الموضوعات:
الوصف
الملخص:Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα.
وصف مادي:249 σ. ; 24 εκ.
ردمك:960-212-106-8