Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

Full beskrivning

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Övriga upphovsmän: Thomas, Michael J. (Utgivare, redaktör, sammanställare), Σαρρής, Νίκος (Översättare)
Materialtyp: Bok
Språk:Greek
Publicerad: Αθήνα : Έλλην, c2001
Upplaga:4η έκδ.
Ämnen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Beståndsuppgifter i ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signum: 658 MAR
Exemplar Unknown Tillgänglig  Reservera