Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ
Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...
Сохранить в:
Другие авторы: | , |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Редактирование: | 4η έκδ. |
Предметы: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: |
658 MAR |
---|---|
Копировать Unknown | Доступно Поместить задолженность |