Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Daljnji autori: Thomas, Michael J. (Urednik), Σαρρής, Νίκος (Prevodilac)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Έλλην, c2001
Izdanje:4η έκδ.
Teme:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalji primjeraka od ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658 MAR
Primjerak Unknown Dostupno  Postavi narudžbu