Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחברים אחרים: Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Έλλην, c2001
מהדורה:4η έκδ.
נושאים:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

פרטי מלאי ספרים מ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: 658 MAR
עותק Unknown זמין  ביצוע הזמנה