Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

Cur síos iomlán

Αποθηκεύτηκε σε:
Sonraí Bibleagrafaíochta
Údair Eile: Thomas, Michael J. (Eagarthóir), Σαρρής, Νίκος (Aistritheoir)
Formáid: Leabhar
Teanga:Greek
Foilsithe: Αθήνα : Έλλην, c2001
Eagrán:4η έκδ.
Ábhair:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Sonraí sealbhúcháin ó ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Gairmuimhir: 658 MAR
Cóip Unknown Ar fáil  Cuir Leabhar ar Coimeád