Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Thomas, Michael J. (Editor), Σαρρής, Νίκος (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Αθήνα : Έλλην, c2001
Vydání:4η έκδ.
Témata:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informace o exemplářích z: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658 MAR
Jednotka Unknown Dostupné  Požadavek