Ο λόγος του έργου τέχνης και ο χωροχρόνος

Αφορμή για τη συγγραφή του πονήματος, αναμφίβολα, ήταν η πολυετής επαφή μου με τους νέους επιστήμονες στους χώρους εργασίας μου, καθώς και η συνεχής διαπίστωση ότι έλειπε από την ελληνική βιβλιογραφία ένα βιβλίο που θα μπορούσε να παρέχει βασικές γνώσεις για τη διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς...

সম্পূর্ণ বিবরণ

সংরক্ষণ করুন:
গ্রন্থ-পঞ্জীর বিবরন
প্রধান লেখক: Δουλγερίδης, Μιχαήλ Β. (Author)
বিন্যাস: গ্রন্থ
ভাষা:Greek
প্রকাশিত: Αθήνα : Μπάστας, 2000
বিষয়গুলি:
LEADER 03319namaa2200277 4500
001 main_15879
003 GR-kkKDBK
005 20191001211458.0
006 a|||||r|||||||||||
008 030827s2000uuuu###|||| |||||u||||||gre d
020 |a 960-7418-59-X 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 702 
100 1 |4 aut  |a Δουλγερίδης, Μιχαήλ Β.  |9 37602 
245 1 2 |a Ο λόγος του έργου τέχνης και ο χωροχρόνος 
260 |a Αθήνα :  |b Μπάστας,  |c 2000 
300 |a 422 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. 
520 |a Αφορμή για τη συγγραφή του πονήματος, αναμφίβολα, ήταν η πολυετής επαφή μου με τους νέους επιστήμονες στους χώρους εργασίας μου, καθώς και η συνεχής διαπίστωση ότι έλειπε από την ελληνική βιβλιογραφία ένα βιβλίο που θα μπορούσε να παρέχει βασικές γνώσεις για τη διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς μας. Παράλληλα, στην ιδέα συγγραφής του παρόντος βιβλίου συνετέλεσε και η παντελής άγνοια πολλών ειδικών να δώσουν απαντήσεις σε καίρια θέματα που έχουν σχέση με την έννοια του Μουσείου, τον σκοπό ύπαρξής του, τη σπουδαιότητα τήρησης των περιβαλλοντικών παραμέτρων του μικροκλίματος, τόσο στους εκθεσιακούς χώρους, όσο και στους φυλακτικούς ή αποθηκευτικούς χώρους. (...) Το Μουσείο ως ιστορική ύπαρξη-εξέλιξη μέσα στον χρόνο έχει πλέον αλλάξει, όπως επίσης και ο σκοπός ύπαρξής του στη σύγχρονη εποχή μας, με τα διαστημικά επιτεύγματα και την ηλεκτρονική πληροφόρηση. Έτσι, το Μουσείο ως χώρος πλέον έγινε ανοιχτός, διαπερατός θα τολμούσα να ομολογήσω, χώρος-άχωρος και άχρονος. Η εικόνα και τα εκθέματά του έρχονται πλέον ακόμη και μέσα στην κρεβατοκάμαρά μας, ενώ και το έργο τέχνης ως γοητεία επικονωνίας διέρχεται από αισθητικές δοκιμασίες και αντοχές. 
650 4 |a Εικόνες  |x Συντήρηση και αποκατάσταση  |9 62371 
650 4 |a Ζωγραφική  |x Συντήρηση και αποκατάσταση  |9 62369 
650 4 |a Μουσειολογία  |9 62370 
650 7 |a Ζωγραφική  |9 62173 
700 1 |a Δουλγερίδης, Μιχαήλ Β.  |t Ο λόγος του έργου τέχνης και ο χωροχρόνος  |9 84990 
942 |c BK 
999 |c 15829  |d 15829 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 702_000000000000000_ΔΟΥ  |7 0  |9 23979  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000180238  |l 8  |o 702 ΔΟΥ  |p 0000000180238  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ73903]