Ο λόγος του έργου τέχνης και ο χωροχρόνος
Αφορμή για τη συγγραφή του πονήματος, αναμφίβολα, ήταν η πολυετής επαφή μου με τους νέους επιστήμονες στους χώρους εργασίας μου, καθώς και η συνεχής διαπίστωση ότι έλειπε από την ελληνική βιβλιογραφία ένα βιβλίο που θα μπορούσε να παρέχει βασικές γνώσεις για τη διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | |
---|---|
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
ভাষা: | Greek |
প্রকাশিত: |
Αθήνα :
Μπάστας,
2000
|
বিষয়গুলি: |
LEADER | 03319namaa2200277 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_15879 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001211458.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 030827s2000uuuu###|||| |||||u||||||gre d | ||
020 | |a 960-7418-59-X | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 702 | |
100 | 1 | |4 aut |a Δουλγερίδης, Μιχαήλ Β. |9 37602 | |
245 | 1 | 2 | |a Ο λόγος του έργου τέχνης και ο χωροχρόνος |
260 | |a Αθήνα : |b Μπάστας, |c 2000 | ||
300 | |a 422 σ. : |b εικ. ; |c 30 εκ. | ||
520 | |a Αφορμή για τη συγγραφή του πονήματος, αναμφίβολα, ήταν η πολυετής επαφή μου με τους νέους επιστήμονες στους χώρους εργασίας μου, καθώς και η συνεχής διαπίστωση ότι έλειπε από την ελληνική βιβλιογραφία ένα βιβλίο που θα μπορούσε να παρέχει βασικές γνώσεις για τη διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς μας. Παράλληλα, στην ιδέα συγγραφής του παρόντος βιβλίου συνετέλεσε και η παντελής άγνοια πολλών ειδικών να δώσουν απαντήσεις σε καίρια θέματα που έχουν σχέση με την έννοια του Μουσείου, τον σκοπό ύπαρξής του, τη σπουδαιότητα τήρησης των περιβαλλοντικών παραμέτρων του μικροκλίματος, τόσο στους εκθεσιακούς χώρους, όσο και στους φυλακτικούς ή αποθηκευτικούς χώρους. (...) Το Μουσείο ως ιστορική ύπαρξη-εξέλιξη μέσα στον χρόνο έχει πλέον αλλάξει, όπως επίσης και ο σκοπός ύπαρξής του στη σύγχρονη εποχή μας, με τα διαστημικά επιτεύγματα και την ηλεκτρονική πληροφόρηση. Έτσι, το Μουσείο ως χώρος πλέον έγινε ανοιχτός, διαπερατός θα τολμούσα να ομολογήσω, χώρος-άχωρος και άχρονος. Η εικόνα και τα εκθέματά του έρχονται πλέον ακόμη και μέσα στην κρεβατοκάμαρά μας, ενώ και το έργο τέχνης ως γοητεία επικονωνίας διέρχεται από αισθητικές δοκιμασίες και αντοχές. | ||
650 | 4 | |a Εικόνες |x Συντήρηση και αποκατάσταση |9 62371 | |
650 | 4 | |a Ζωγραφική |x Συντήρηση και αποκατάσταση |9 62369 | |
650 | 4 | |a Μουσειολογία |9 62370 | |
650 | 7 | |a Ζωγραφική |9 62173 | |
700 | 1 | |a Δουλγερίδης, Μιχαήλ Β. |t Ο λόγος του έργου τέχνης και ο χωροχρόνος |9 84990 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 15829 |d 15829 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 702_000000000000000_ΔΟΥ |7 0 |9 23979 |a KDBK |b KDBK |d 2006-11-01 |i 0000000180238 |l 8 |o 702 ΔΟΥ |p 0000000180238 |r 2019-04-28 |w 2019-04-28 |y BK |z [ΑΡΕ: Ζ73903] |