Στρατηγική των επιχειρήσεων : ελληνική και διεθνής εμπειρία /

[...] Η τέταρτη έκδοση του παρόντος βιβλίου φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο οδηγό όχι μόνο στα στελέχη των επιχειρήσεων που χαράζουν τη στρατηγική και παίρνουν τις στρατηγικές αποφάσεις, αλλά και σ' εκείνους (νέα στελέχη, προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές) που επιθυμούν να κατανοήσουν κα...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Παπαδάκης, Βασίλης Μ. (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : Μπένου, 2002
الطبعة:4η έκδ.
الموضوعات:
جدول المحتويات:
  • τ.1: Θεωρία
  • τ.2: Μελέτες περιπτώσεων