Στρατηγική των επιχειρήσεων : ελληνική και διεθνής εμπειρία /
[...] Η τέταρτη έκδοση του παρόντος βιβλίου φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο οδηγό όχι μόνο στα στελέχη των επιχειρήσεων που χαράζουν τη στρατηγική και παίρνουν τις στρατηγικές αποφάσεις, αλλά και σ' εκείνους (νέα στελέχη, προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές) που επιθυμούν να κατανοήσουν κα...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Παπαδάκης, Βασίλης Μ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Μπένου,
2002
|
Έκδοση: | 4η έκδ. |
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η στρατηγική των επιχειρήσεων /
ανά: Grieve-Smith, John
Έκδοση: (1987) -
Εισαγωγή στο στρατηγικό μάνατζμεντ /
ανά: Hunger, J. David, 1941-, κ.ά.
Έκδοση: (2004) -
Η στρατηγική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας /
ανά: White, Margaret A., κ.ά.
Έκδοση: (2010) -
Βήματα προς το στρατηγικό μάνατζμεντ : οδηγός για επιχειρηματίες
ανά: Molz, Rick
Έκδοση: (1990) -
Business model generation : a handbook for visionaries, game changers, and challengers /
ανά: Osterwalde, Alexander, κ.ά.
Έκδοση: (2010)