Στρατηγική των επιχειρήσεων : ελληνική και διεθνής εμπειρία /

[...] Η τέταρτη έκδοση του παρόντος βιβλίου φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο οδηγό όχι μόνο στα στελέχη των επιχειρήσεων που χαράζουν τη στρατηγική και παίρνουν τις στρατηγικές αποφάσεις, αλλά και σ' εκείνους (νέα στελέχη, προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές) που επιθυμούν να κατανοήσουν κα...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главный автор: Παπαδάκης, Βασίλης Μ. (Автор)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Αθήνα : Μπένου, 2002
Редактирование:4η έκδ.
Предметы:
Описание
Итог:[...] Η τέταρτη έκδοση του παρόντος βιβλίου φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο οδηγό όχι μόνο στα στελέχη των επιχειρήσεων που χαράζουν τη στρατηγική και παίρνουν τις στρατηγικές αποφάσεις, αλλά και σ' εκείνους (νέα στελέχη, προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές) που επιθυμούν να κατανοήσουν καλύτερα τις στρατηγικές κινήσεις των ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων στη 'σκακιέρα΄ του ανταγωνισμού.
Объем:2 τ. ; 24 εκ.
Библиография:Περιέχει βιβλβιογραφία
ISBN:960-359-090-8
960-359-091-6
960-359-092-4