Ένταξη και εκπαίδευση των αλλοδαπών μαθητών στο δημοτικό σχολείο : από την ομοιογένεια στην πολυπολιτισμικότητα

Τάξεις ''πολύχρωμες'', γλώσσες πολλές, δάσκαλοι σε αμηχανία. Το ελληνικό σχολείο δεν είναι πια αυτό που ήταν. Η τελευταία δεκαπενταετία υπήρξε για την Ελλάδα καταλυτική όσον αφορά τη σύνθεση του μαθητικού μας πληθυσμού. Η παρουσία μεγάλου αριθμού παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθ...

Disgrifiad llawn

Wedi'i Gadw mewn:
Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awdur: Νικολάου, Γιώργος, 1964- (Awdur)
Fformat: Llyfr
Iaith:Greek
Cyhoeddwyd: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2000
Rhifyn:3η έκδ.
Pynciau:
Disgrifiad
Crynodeb:Τάξεις ''πολύχρωμες'', γλώσσες πολλές, δάσκαλοι σε αμηχανία. Το ελληνικό σχολείο δεν είναι πια αυτό που ήταν. Η τελευταία δεκαπενταετία υπήρξε για την Ελλάδα καταλυτική όσον αφορά τη σύνθεση του μαθητικού μας πληθυσμού. Η παρουσία μεγάλου αριθμού παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών θέτει σε αμφισβήτηση το εκπαιδευτικό μας σύστημα, το οποίο αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες να ανταποκριθεί στο, ούτως ή άλλως, δύσκολο εγχείρημα της ένταξης και εκπαίδευσης των μικρών μαθητών που, ακολουθώντας τους γονείς τους, αναζητούν μια καλύτερη τύχη σε μια νέα πατρίδα.
Disgrifiad o'r Eitem:Περιέχει βιβλιογραφία
Disgrifiad Corfforoll:350 σ. ; 21 εκ.
ISBN:960-393-412-7