Ένταξη και εκπαίδευση των αλλοδαπών μαθητών στο δημοτικό σχολείο : από την ομοιογένεια στην πολυπολιτισμικότητα
Τάξεις ''πολύχρωμες'', γλώσσες πολλές, δάσκαλοι σε αμηχανία. Το ελληνικό σχολείο δεν είναι πια αυτό που ήταν. Η τελευταία δεκαπενταετία υπήρξε για την Ελλάδα καταλυτική όσον αφορά τη σύνθεση του μαθητικού μας πληθυσμού. Η παρουσία μεγάλου αριθμού παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθ...
Wedi'i Gadw mewn:
| Prif Awdur: | |
|---|---|
| Fformat: | Llyfr |
| Iaith: | Greek |
| Cyhoeddwyd: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2000
|
| Rhifyn: | 3η έκδ. |
| Pynciau: |
| Crynodeb: | Τάξεις ''πολύχρωμες'', γλώσσες πολλές, δάσκαλοι σε αμηχανία. Το ελληνικό σχολείο δεν είναι πια αυτό που ήταν. Η τελευταία δεκαπενταετία υπήρξε για την Ελλάδα καταλυτική όσον αφορά τη σύνθεση του μαθητικού μας πληθυσμού. Η παρουσία μεγάλου αριθμού παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών θέτει σε αμφισβήτηση το εκπαιδευτικό μας σύστημα, το οποίο αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες να ανταποκριθεί στο, ούτως ή άλλως, δύσκολο εγχείρημα της ένταξης και εκπαίδευσης των μικρών μαθητών που, ακολουθώντας τους γονείς τους, αναζητούν μια καλύτερη τύχη σε μια νέα πατρίδα. |
|---|---|
| Disgrifiad o'r Eitem: | Περιέχει βιβλιογραφία |
| Disgrifiad Corfforoll: | 350 σ. ; 21 εκ. |
| ISBN: | 960-393-412-7 |