Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας : η προσωπική θεωρία ως πλαίσιο στοχαστικό, κριτικής ανάλυσης. τόμος πρώτος, Θεωρία της διδασκαλίας /
Η εργασία αυτή οικοδομεί τη θεματική της και τις προτάσεις της γύρω από τρεις βασικές έννοιες: α) την προσωπική θεωρία της διδασκαλίας του εκπαιδευτικού β) τη στοχαστικο-κριτική ανάλυση και γ) τη διλημματικότητα της διδασκαλίας. Τελικό αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας είναι ο μετασχηματισμός της διδα...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2002
|
Έκδοση: | 2η έκδ., βελτ. |
Σειρά: | Παιδαγωγική σειρά
|
Θέματα: |
Περίληψη: | Η εργασία αυτή οικοδομεί τη θεματική της και τις προτάσεις της γύρω από τρεις βασικές έννοιες: α) την προσωπική θεωρία της διδασκαλίας του εκπαιδευτικού β) τη στοχαστικο-κριτική ανάλυση και γ) τη διλημματικότητα της διδασκαλίας. Τελικό αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας είναι ο μετασχηματισμός της διδακτικής πράξης σε διδακτική θεωρία και αντίστροφα, γεγονός που αναβαθμίζει τη διδακτική παρέμβαση. |
---|---|
Περιγραφή τεκμηρίου: | Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο |
Φυσική περιγραφή: | 2 τ. ; 24 εκ. |
ISBN: | 960-01-0658-4 |