Σχολείο, τάξη και πάλη των τάξεων : ένα κριτικό ξαναδιάβασμα των Μπωντελό, Εσταμπλέ, Μπουρντιέ, Πασερόν και Ιλλίχ /

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Snyders, Georges (Yazar)
Diğer Yazarlar: Μακρής, Νίκος (Çevirmen)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήναι : Ζαχαρόπουλος Σ.Ι., c1981
Seri Bilgileri:Σύγχρονη παιδαγωγική ; 4
Konular:
LEADER 04592namaa2200301 4500
001 main_13424
003 GR-kkKDBK
005 20191001211200.0
006 a|||||r|||||||||||
008 020531s1981uuuugr# |||gr||||u000|0 gre d
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370 
100 1 |4 aut  |a Snyders, Georges  |9 35826 
245 1 0 |a Σχολείο, τάξη και πάλη των τάξεων :  |b ένα κριτικό ξαναδιάβασμα των Μπωντελό, Εσταμπλέ, Μπουρντιέ, Πασερόν και Ιλλίχ /  |c Georges Snyders ; μεταφραστής Νίκος Μακρής 
260 |a Αθήναι :  |b Ζαχαρόπουλος Σ.Ι.,  |c c1981 
300 |a 409 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Σύγχρονη παιδαγωγική ;  |v 4 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Ecole, classe et lutte des classes 
505 0 |a Περιεχόμενα: Που πρώτα-πρώτα σπαταλούνται οι έπαινοι -- Η μάχη ενάντια στη διαφοροποίηση των κλάδων ενώνεται με τη μάχη για το σοσιαλισμό -- Ιλλίχ. Δημιουργεί το σχολείο δουλοπρεπείς; -- Μπωντελό-Εσταμπλέ. Μεταμορφώνει το σχολείο τους μαθητές σε φτωχά μικρά όντα που στερούνται το νόημα της πραγματικότητας -- Μπουρντιέ-Πασερόν. Πως πραγματοποιείται η εκλογή των σπουδών, η ιδεολογία των δώρων -- Ιλλίχ ή δε γνωρίζω την πάλη των τάξεων -- Ο Gramsci σαν αντίδοτο του Ιλλίχ -- Μπουρντιέ-Πασερόν ή η πάλη των τάξεων είναι αδύνατη -- Διαφορετικές χρήσεις της κουλτούρας -- Διπλή όψη των παιδιών του προλεταριάτου Ο Ζώρζ Σνυντέρ προσπαθεί να κάνει μια κατά βάθος εξέταση του σημερινού αστικού σχολείου με βάση τη μαρξιστική ανάλυση. Χρησιμοποιώντας την πείρα και τα θετικά σημεία των Μπουρντιέ, Πασερόν, Μπωντελό, Έσταμπλέ καί Ίλλίχ, προχωρεί ωστόσο σε οξύτατη κριτική θεώρηση ορισμένων απόψεών τους, προτιμώντας το διαλλακτικό δρόμο, το δρόμο ο οποίος, διαλύοντας αναμφισβήτητες προκαταλήψεις της αστικής κοινωνίας, ξανοίγεται σε μια ρεαλιστική θέα του προλεταριακού αγώνα στο σχολείο. Όλη αυτή ή προσπάθεια διακρίνεται απ' το παιδαγωγικό της ένστικτο, απ' τη βαθιά γνώση του μαρξισμού των θεωρητικών του για να καταλήξει σε διαλλακτικές λύσεις οι οποίες αποφεύγουν τον οξύ διχασμό του λαού και μάλιστα στο σχολικό πεδίο. Έτσι, μια προοδευτική παιδαγωγική, ενισχυμένη απ' τη θέση του προλεταριάτου θα 'ναι σε θέση να βοηθήσει, στο μέτρο των δυνάμεων της, τα μη ευνοημένα παιδιά ώστε να ενισχυθεί αποτελεσματικά ο αγώνας για μια δίκαιη και σωστή εκπαίδευση. 
650 4 |a Παιδαγωγική  |9 63650 
700 1 |4 trl  |a Μακρής, Νίκος  |9 44801 
700 1 |a Snyders, Georges  |t Σχολείο, τάξη και πάλη των τάξεων : ένα κριτικό ξαναδιάβασμα των Μπωντελό, Εσταμπλέ, Μπουρντιέ, Πασερόν και Ιλλίχ  |9 82420 
710 2 |4 pbl  |a Ζαχαρόπουλος  |9 25843 
942 |c BK 
999 |c 13099  |d 13099 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 370_000000000000000_SNY  |7 1  |9 20205  |a KDBK  |b KDBK  |c CS  |d 2006-11-01  |i 0000000106481  |l 1  |o 370 SNY  |p 0000000106481  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Κ212698] 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_SNY  |7 0  |9 20206  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 19701998  |l 0  |o 370 SNY  |p 19701998  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_SNY  |7 0  |9 20207  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 20891998  |l 0  |o 370 SNY  |p 20891998  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK