Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης : θεωρίες για την κοινωνική ανισότητα στο σχολείο /
Η σχολική αποτυχία δεν οφείλεται σε φυσικές ανικανότητες των μαθητών, ούτε η επιτυχία σε σπάνια ατομικά χαρίσματα. Η σχολική αποτυχία έχει αίτια κυρίως κοινωνικά. Στα βαθμολόγια των εκπαιδευτικών και στα αποτελέσματα των εξετάσεων αναπαράγεται η κοινωνική ανισότητα. Αυτά αποδεικνύουν πολύχρονες έρευ...
Ausführliche Beschreibung
Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: |
Φραγκουδάκη, Αννα
(VerfasserIn) |
Format: | Buch
|
Sprache: | Greek |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Παπαζήσης,
1985
|
Schlagworte: | |