Η παιδαγωγική αύριο
Στο βιβλίο αυτό είναι συγκεντρωμένες απόψεις και προβληματισμοί επάνω στο βασικό αίτημα της εποχής μας, το αίτημα της επιτυχημένης, δηλαδή της αποτελεσματικής, εκπαίδευσης. Συζητούνται, προβάλλονται ή αντιμετωπίζονται κριτικά θεωρίες και αντιλήψεις που επικρατούν στο χώρο των Επιστημών της Αγωγής κα...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Επικαιρότητα,
1986
|
Σειρά: | Σύγχρονη παιδαγωγική ;
3 |
Θέματα: |
LEADER | 03501namaa2200265 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_13393 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001211158.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 020530s1986uuuu###|||| |||||u||||||gre d | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 370 | |
100 | 1 | |4 aut |a Bonboir, Anna |9 35801 | |
245 | 1 | 2 | |a Η παιδαγωγική αύριο |
260 | |a Αθήνα : |b Επικαιρότητα, |c 1986 | ||
300 | |a 189 σ. ; |c 21 εκ. | ||
490 | 0 | |a Σύγχρονη παιδαγωγική ; |v 3 | |
505 | 0 | |a Περιεχόμενα: Η παιδαγωγική -- Ο εκπαιδευτικός και το πρόβλημα της παιδαγωγικής αξιολόγησης -- Προγραμματισμός της εκπαίδευσης και παιδαγωγική αποτελεσματικότητα -- Ταξινομία των στόχων, ανάλυση των σκοπών, αξιολ'όγηση προσανατολισμού ενταγμένου στη διαδικασία της εκπαίδευσης -- Στόχοι της προσχολικής εκπαίδευσης -- Σχέσεις ανάμεσα στις δεξιότητες και τις προοπτικές προσανατολισμού -- Εισαγωγή στην προβληματική της έρευνας στις επιστήμες της αγωγής -- Διαμορφωτική αξιολόγηση, τεχνικοί και σημειολογική προβληματισμοί -- Παιδαγωγική και ανάπτυξη | |
520 | |a Στο βιβλίο αυτό είναι συγκεντρωμένες απόψεις και προβληματισμοί επάνω στο βασικό αίτημα της εποχής μας, το αίτημα της επιτυχημένης, δηλαδή της αποτελεσματικής, εκπαίδευσης. Συζητούνται, προβάλλονται ή αντιμετωπίζονται κριτικά θεωρίες και αντιλήψεις που επικρατούν στο χώρο των Επιστημών της Αγωγής και προτείνεται η επανεξέταση προβλημάτων (όπως π.χ. ο καθορισμός παιδαγωγικών στόχων, η οργάνωση της δια βίου παιδείας, η αξιολόγηση, οι μέθοδοι παιδαγωγικής έρευνας, τα ερευνητικά προγράμματα, κ.α.) κάτω από μια προοπτική αλλαγής, ανάλογης με αυτών που παρατηρείται σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής, έτσι ώστε η παιδαγωγική επιστήμη να μπορεί να προγραμματίζει έγκαιρα και σωστά την παρέμβασή της και να επιτελεί με επιτυχία το έργο της που είναι η σωστή προετοιμασία των νέων ανθρώπων για την ένταξή τους σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη κοινωνία. | ||
650 | 4 | |a Παιδαγωγική |9 63650 | |
700 | 1 | |4 trl |a Διαλησμά, Κική |9 35802 | |
700 | 1 | |a Bonboir, Anna |t Η παιδαγωγική αύριο |9 82381 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 13065 |d 13065 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 370_000000000000000_BON |7 0 |9 20135 |a KDBK |b KDBK |d 2006-11-01 |i 0000000105941 |l 11 |o 370 BON |p 0000000105941 |r 2020-02-10 |s 2020-01-27 |w 2019-04-28 |y BK |z [ΑΡΕ: Κ3186] |