Η παιδαγωγική αύριο

Στο βιβλίο αυτό είναι συγκεντρωμένες απόψεις και προβληματισμοί επάνω στο βασικό αίτημα της εποχής μας, το αίτημα της επιτυχημένης, δηλαδή της αποτελεσματικής, εκπαίδευσης. Συζητούνται, προβάλλονται ή αντιμετωπίζονται κριτικά θεωρίες και αντιλήψεις που επικρατούν στο χώρο των Επιστημών της Αγωγής κα...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Bonboir, Anna (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Διαλησμά, Κική (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Επικαιρότητα, 1986
Σειρά:Σύγχρονη παιδαγωγική ; 3
Θέματα:
LEADER 03501namaa2200265 4500
001 main_13393
003 GR-kkKDBK
005 20191001211158.0
006 a|||||r|||||||||||
008 020530s1986uuuu###|||| |||||u||||||gre d
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370 
100 1 |4 aut  |a Bonboir, Anna  |9 35801 
245 1 2 |a Η παιδαγωγική αύριο 
260 |a Αθήνα :  |b Επικαιρότητα,  |c 1986 
300 |a 189 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Σύγχρονη παιδαγωγική ;  |v 3 
505 0 |a Περιεχόμενα: Η παιδαγωγική -- Ο εκπαιδευτικός και το πρόβλημα της παιδαγωγικής αξιολόγησης -- Προγραμματισμός της εκπαίδευσης και παιδαγωγική αποτελεσματικότητα -- Ταξινομία των στόχων, ανάλυση των σκοπών, αξιολ'όγηση προσανατολισμού ενταγμένου στη διαδικασία της εκπαίδευσης -- Στόχοι της προσχολικής εκπαίδευσης -- Σχέσεις ανάμεσα στις δεξιότητες και τις προοπτικές προσανατολισμού -- Εισαγωγή στην προβληματική της έρευνας στις επιστήμες της αγωγής -- Διαμορφωτική αξιολόγηση, τεχνικοί και σημειολογική προβληματισμοί -- Παιδαγωγική και ανάπτυξη 
520 |a Στο βιβλίο αυτό είναι συγκεντρωμένες απόψεις και προβληματισμοί επάνω στο βασικό αίτημα της εποχής μας, το αίτημα της επιτυχημένης, δηλαδή της αποτελεσματικής, εκπαίδευσης. Συζητούνται, προβάλλονται ή αντιμετωπίζονται κριτικά θεωρίες και αντιλήψεις που επικρατούν στο χώρο των Επιστημών της Αγωγής και προτείνεται η επανεξέταση προβλημάτων (όπως π.χ. ο καθορισμός παιδαγωγικών στόχων, η οργάνωση της δια βίου παιδείας, η αξιολόγηση, οι μέθοδοι παιδαγωγικής έρευνας, τα ερευνητικά προγράμματα, κ.α.) κάτω από μια προοπτική αλλαγής, ανάλογης με αυτών που παρατηρείται σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής, έτσι ώστε η παιδαγωγική επιστήμη να μπορεί να προγραμματίζει έγκαιρα και σωστά την παρέμβασή της και να επιτελεί με επιτυχία το έργο της που είναι η σωστή προετοιμασία των νέων ανθρώπων για την ένταξή τους σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη κοινωνία. 
650 4 |a Παιδαγωγική  |9 63650 
700 1 |4 trl  |a Διαλησμά, Κική  |9 35802 
700 1 |a Bonboir, Anna  |t Η παιδαγωγική αύριο  |9 82381 
942 |c BK 
999 |c 13065  |d 13065 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_BON  |7 0  |9 20135  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000105941  |l 11  |o 370 BON  |p 0000000105941  |r 2020-02-10  |s 2020-01-27  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Κ3186]