Ενθαρρύνοντας το παιδί στη μάθηση : οι βάσεις για ένα νέο παιδαγωγικό σύστημα
"Η εξωτερική πίεση σπάνια προάγει την επιθυμητή συμπεριφορά. Σπάνια μπορεί κανείς να "αναγκάσει" το παιδί να συμπεριφερθεί σωστά, αν αποφασίσει να πράξει το αντίθετο. Η εξωτερική πίεση πρέπει να αντικατασταθεί από την εσωτερική παρακίνηση. Όταν το παιδί κινηθεί θεληματικά προς την ορθ...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριοι συγγραφείς: | , | 
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek | 
| Έκδοση: | 
      Αθήνα :
        Θυμάρι,
    
      1995
     | 
| Έκδοση: | 5η έκδ. | 
| Σειρά: | Αγωγή ;
              1             | 
| Θέματα: | 
| Περίληψη: | "Η εξωτερική πίεση σπάνια προάγει την επιθυμητή συμπεριφορά. Σπάνια μπορεί κανείς να "αναγκάσει" το παιδί να συμπεριφερθεί σωστά, αν αποφασίσει να πράξει το αντίθετο. Η εξωτερική πίεση πρέπει να αντικατασταθεί από την εσωτερική παρακίνηση. Όταν το παιδί κινηθεί θεληματικά προς την ορθή κατεύθυνση, σαν αποτέλεσμα εσωτερικών κινήτρων, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα εξακολουθήσει να κινείται προς τη ίδια κατεύθυνση, χωρίς κανέναν εξωτερικό καταναγκασμό".
Ρούντολφ Ντράικωρς | 
|---|---|
| Περιγραφή τεκμηρίου: | Τίτλος πρωτοτύπου: Encouraging children to learn | 
| Φυσική περιγραφή: | 198 σ. ; 21 εκ. | 
| Βιβλιογραφία: | Περιέχει βιβλιογραφία | 
| ISBN: | 060-7161-20-3 |