Εισαγωγή στον Πιαζέ /
Οι απόψεις του Jean Piaget πάνω στην παιδοψυχολογία είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τους ασχολούμενους με το παιδί και τα προβλήματα του. Πολλές φορές όμως η κατανόηση τους γίνεται προβληματική. Ο Piaget με τη δυναμική του σκέψη και τη γόνιμη πρωτοτυπία του δεν είναι ούτε "εύκολος" ούτε &qu...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | , |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Υποδομή,
c1970
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03127namaa2200313 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_10255 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20191023083939.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 011127s1970uuuugr# |||er|||| 001|0 gre d | ||
| 999 | |c 9578 |d 9578 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 155 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Richmond, Peter G. |9 47417 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Εισαγωγή στον Πιαζέ / |c Π. Ρίτσμοντ ; μετάφραση Αριστοτέλης Κάντας |
| 260 | |a Αθήνα : |b Υποδομή, |c c1970 | ||
| 300 | |a 152 σ. : |b εικ. ; |c 21 εκ. | ||
| 504 | |a Περιέχει ευρετήριο | ||
| 520 | |a Οι απόψεις του Jean Piaget πάνω στην παιδοψυχολογία είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τους ασχολούμενους με το παιδί και τα προβλήματα του. Πολλές φορές όμως η κατανόηση τους γίνεται προβληματική. Ο Piaget με τη δυναμική του σκέψη και τη γόνιμη πρωτοτυπία του δεν είναι ούτε "εύκολος" ούτε "απλός" συγγραφέας. Το βιβλίο του Richmont που παρουσιάζουμε στο ελληνικό κοινό αποτελεί μια συνοπτική και ξεκάθαρη εισαγωγή στο έργο του Piaget κατάλληλη για σπουδαστές, δασκάλους, και παιδαγωγούς γενικότερα. Εξατάζονται και αναλύονται θέματα όπως η πορεία της πνευματικής ανάπτυξης, η ανάπτυξη της σκέψης από το αισθησιοκινητικό στάδιο από ενεργειακό και η πρόοδος από τις συγκεκριμένες στις τυπικές ενέργειες. Μέρος του βιβλίου είναι αφιερωμένο στην ανάλυση ορισμένων βασικών εννοιών του Piaget. Ένα τελικό κεφάλαιο εξετάζει τη μάθηση και τη διδασκαλία από τη σκοπιά του μεγάλου ελβετού ψυχολόγου, επιστημολόγου και παιδαγωγού. | ||
| 600 | 1 | 7 | |a Piaget, Jean, |d 1896-1980 |x Ερμηνεία και κριτική |9 840 |
| 650 | 4 | |a Νόηση |9 65494 | |
| 650 | 4 | |a Παιδαγωγική ψυχολογία |9 63538 | |
| 700 | 1 | |4 edt |a Μανιάτης, Γιώργος Ι., |d 1949-2018 |9 47418 | |
| 700 | 1 | |4 trl |a Κάντας, Αριστοτέλης |9 44050 | |
| 700 | 1 | |a Richmond, Peter G. |t Εισαγωγή στον Πιαζέ |9 79095 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |a Υποδομή |9 32546 | |
| 942 | |c BK | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 155_000000000000000_RIC |7 0 |9 14886 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2006-11-01 |i 0000000138598 |l 9 |o 155 RIC |p 0000000138598 |r 2021-12-20 |s 2021-11-19 |w 2019-04-28 |y BK |z [ΑΡΕ: Κ16988] | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 155_000000000000000_RIC |7 1 |9 14887 |a KDBK |b KDBK |c CS |d 2006-11-01 |e Δωρεά Στ. Δελιαλή |i 110442017 |l 0 |o 155 RIC |p 110442017 |r 2019-04-28 |w 2019-04-28 |y BK | ||