Εισαγωγή στον Πιαζέ /

Οι απόψεις του Jean Piaget πάνω στην παιδοψυχολογία είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τους ασχολούμενους με το παιδί και τα προβλήματα του. Πολλές φορές όμως η κατανόηση τους γίνεται προβληματική. Ο Piaget με τη δυναμική του σκέψη και τη γόνιμη πρωτοτυπία του δεν είναι ούτε "εύκολος" ούτε &qu...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Richmond, Peter G. (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Μανιάτης, Γιώργος Ι., 1949-2018 (Επιμελητής έκδοσης), Κάντας, Αριστοτέλης (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Υποδομή, c1970
Θέματα:
LEADER 03127namaa2200313 4500
001 main_10255
003 GR-kkKDBK
005 20191023083939.0
006 a|||||r|||||||||||
008 011127s1970uuuugr# |||er|||| 001|0 gre d
999 |c 9578  |d 9578 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 155 
100 1 |4 aut  |a Richmond, Peter G.  |9 47417 
245 1 0 |a Εισαγωγή στον Πιαζέ /  |c Π. Ρίτσμοντ ; μετάφραση Αριστοτέλης Κάντας 
260 |a Αθήνα :  |b Υποδομή,  |c c1970 
300 |a 152 σ. :  |b εικ. ;  |c 21 εκ. 
504 |a Περιέχει ευρετήριο 
520 |a Οι απόψεις του Jean Piaget πάνω στην παιδοψυχολογία είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τους ασχολούμενους με το παιδί και τα προβλήματα του. Πολλές φορές όμως η κατανόηση τους γίνεται προβληματική. Ο Piaget με τη δυναμική του σκέψη και τη γόνιμη πρωτοτυπία του δεν είναι ούτε "εύκολος" ούτε "απλός" συγγραφέας. Το βιβλίο του Richmont που παρουσιάζουμε στο ελληνικό κοινό αποτελεί μια συνοπτική και ξεκάθαρη εισαγωγή στο έργο του Piaget κατάλληλη για σπουδαστές, δασκάλους, και παιδαγωγούς γενικότερα. Εξατάζονται και αναλύονται θέματα όπως η πορεία της πνευματικής ανάπτυξης, η ανάπτυξη της σκέψης από το αισθησιοκινητικό στάδιο από ενεργειακό και η πρόοδος από τις συγκεκριμένες στις τυπικές ενέργειες. Μέρος του βιβλίου είναι αφιερωμένο στην ανάλυση ορισμένων βασικών εννοιών του Piaget. Ένα τελικό κεφάλαιο εξετάζει τη μάθηση και τη διδασκαλία από τη σκοπιά του μεγάλου ελβετού ψυχολόγου, επιστημολόγου και παιδαγωγού. 
600 1 7 |a Piaget, Jean,  |d 1896-1980  |x Ερμηνεία και κριτική  |9 840 
650 4 |a Νόηση  |9 65494 
650 4 |a Παιδαγωγική ψυχολογία  |9 63538 
700 1 |4 edt  |a Μανιάτης, Γιώργος Ι.,  |d 1949-2018  |9 47418 
700 1 |4 trl  |a Κάντας, Αριστοτέλης  |9 44050 
700 1 |a Richmond, Peter G.  |t Εισαγωγή στον Πιαζέ  |9 79095 
710 2 |4 pbl  |a Υποδομή  |9 32546 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 155_000000000000000_RIC  |7 0  |9 14886  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2006-11-01  |i 0000000138598  |l 9  |o 155 RIC  |p 0000000138598  |r 2021-12-20  |s 2021-11-19  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Κ16988] 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 155_000000000000000_RIC  |7 1  |9 14887  |a KDBK  |b KDBK  |c CS  |d 2006-11-01  |e Δωρεά Στ. Δελιαλή  |i 110442017  |l 0  |o 155 RIC  |p 110442017  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK