Ο μαιτρ της Δευτέρας Παρουσίας /

Bιέννη, 1909. Ο ηθοποιός του Αυλικού Θεάτρου Ευγένιος Μπίσοφ βρίσκεται νεκρός στο περίπτερο της έπαυλής του. Ο θάνατός του συνδέεται με μια σειρά μυστηριωδών θανάτων. Πρόκειται για αυτοκτονίες ή για φόνους; Είναι ένοχος ο αφηγητής της ιστορίας, ο βαρόνος φον Γιος; Δύο φίλοι του νεκρού ηθοποιού, υιοθ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Perutz, Leo, 1882-1957 (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Ιωαννίδου, Ρόζα (Μεταφραστής), Βαϊκούση, Έμη (Επιμελητής έκδοσης), Κριτσέλη, Γιώτα (Επιμελητής έκδοσης)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
German
Έκδοση: Αθήνα : Κίχλη, 2016.
Έκδοση:νέα έκδ., συμπλ.
Θέματα:
LEADER 04351nam a22003137a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20210831121718.0
008 210831s2016 gr a|||gr|||| 000 f gre d
020 |a 978-618-5004-45-3 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 |a gre  |h ger 
084 |a ΞΜ 
100 |4 aut  |9 152237  |a Perutz, Leo,   |d 1882-1957 
245 1 2 |a Ο μαιτρ της Δευτέρας Παρουσίας /  |c Leo Perutz ; μετάφραση Ρόζα Ιωαννίδου ; επίμετρο Hans-Harald Muller ; επιμέλεια Έμη Βαϊκούση, Γιώτα Κριτσέλη. 
250 |a νέα έκδ., συμπλ. 
260 |a Αθήνα :  |b Κίχλη,   |c 2016. 
300 |a 278, [26] σ.:  |b εικ. ;  |c 21 εκ. 
520 |a Bιέννη, 1909. Ο ηθοποιός του Αυλικού Θεάτρου Ευγένιος Μπίσοφ βρίσκεται νεκρός στο περίπτερο της έπαυλής του. Ο θάνατός του συνδέεται με μια σειρά μυστηριωδών θανάτων. Πρόκειται για αυτοκτονίες ή για φόνους; Είναι ένοχος ο αφηγητής της ιστορίας, ο βαρόνος φον Γιος; Δύο φίλοι του νεκρού ηθοποιού, υιοθετώντας τον ρόλο του Σέρλοκ Χολμς και του δόκτορα Ουώτσον, αναλαμβάνουν τη διαλεύκανση του φόνου. Ρόλο ντετέκτιβ ωστόσο καλείται να παίξει και ο αναγνώστης, καθώς η ιστορία αιωρείται συνεχώς ανάμεσα στη βεβαιότητα και την αμφιβολία, στην αλήθεια και το ψέμα. Ο "Μαιτρ της Δευτέρας Παρουσίας" συνδυάζει με τον φυσικότερο τρόπο την τέχνη με την απόλαυση, την αγωνία για την έκβαση της πλοκής με την αγωνία μιας συνείδησης η οποία καλείται να αντιμετωπίσει το φάσμα της ενοχής. Ο Λέο Πέρουτς έχει στήσει αριστοτεχνικά την ιστορία του με φόντο την πρωτεύουσα της άλλοτε κραταιάς Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας. Ένας ολόκληρος κόσμος, που σε λίγο θα τον σαρώσει ο πόλεμος, προβάλλει με ενάργεια χάρη στην αφηγηματική μαεστρία του συγγραφέα, την υποβλητική ατμόσφαιρα και την ελεγειακή διάθεση που αποπνέει το έργο. "Ο "Μαιτρ της Δευτέρας Παρουσίας" μπορεί να χαρακτηριστεί, ανάλογα με την οπτική γωνία, αστυνομικό μυθιστόρημα, ψυχολογικό μυθιστόρημα, αλλά ακόμα και μυθιστόρημα -σε κάθε περίπτωση ειρωνικό- για τη γένεση της Τέχνης. Τα διάφορα αυτά μυθιστορηματικά επίπεδα συνυπάρχουν σαν επάλληλα στρώματα στο ίδιο κείμενο, και ο αναγνώστης αναγορεύεται σε δημιουργό της αληθινής εκείνης ιστορίας την οποία πραγματεύεται το μυθιστόρημα με πολύ αντιφατικό τρόπο". Hans-Harald Muller 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 65280  |a Αυστριακή λογοτεχνία 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 67898  |a Αστυνομικές ιστορίες και ιστορίες μυστηρίου 
700 |9 152238  |a Perutz, Leo,   |d 1882-1957  |t Ο μαιτρ της Δευτέρας Παρουσίας 
700 |4 trl  |9 148541  |a Ιωαννίδου, Ρόζα 
700 |4 wat  |d 1943-  |a Muller, Hans-Harald,  |9 152239 
700 1 |4 edt  |a Βαϊκούση, Έμη  |9 45040 
700 1 |4 edt  |a Κριτσέλη, Γιώτα   |9 139073 
710 2 |4 pbl  |9 28053  |a Κίχλη 
942 |c BK 
999 |c 80069  |d 80069 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 ΞΜ_PER  |7 0  |9 105112  |a KDBK  |b KDBK  |c LCG  |d 2021-08-31  |i 72002021  |l 1  |o ΞΜ PER  |p 72002021  |r 2021-09-09  |s 2021-09-02  |w 2021-08-31  |y BK