Miller, Arthur I. : o χώρος, ο χρόνος και η ομορφιά /

Στις μέρες εκείνες της ευφορίας, στα τέλη του 19ου αιώνα, όταν όλα έμοιαζαν παντού δυνατά και πραγματοποιήσιμα, ο Αϊνστάιν και ο Πικάσο δεν έκαναν καμία διάκριση ανάμεσα στην προσωπική και την εργασιακή τους ζωή. Από ένα και μοναδικό καζάνι ξεχύνονταν ιδέες που έθεταν σε κίνηση καθετί που ονομάζουμε...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Miller, Arthur I., 1940 (Yazar)
Diğer Yazarlar: Πιέρρης, Σπύρος (Çevirmen)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
English
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα: Τραυλός, 2002.
Edisyon:22η έκδ.
Konular:
LEADER 04322nam a22003497a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20210725114935.0
008 210531s2002 gr a|||grb||| 001 0cgre d
020 |a 960-7990-63-3 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 4 |a 709.2 
100 |4 aut  |9 151052  |a Miller, Arthur I.,  |d 1940 
240 1 0 |a Einstein, Picasso  
245 1 0 |a Miller, Arthur I. :   |b o χώρος, ο χρόνος και η ομορφιά /  |c Αrthur I. Miller ; μετάφραση Σπύρος Πιέρρης. 
250 |a 22η έκδ. 
260 |a Αθήνα:  |b Τραυλός,   |c 2002. 
300 |a 479 σ. :  |b εικ. ;   |c 21 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 3 |a Στις μέρες εκείνες της ευφορίας, στα τέλη του 19ου αιώνα, όταν όλα έμοιαζαν παντού δυνατά και πραγματοποιήσιμα, ο Αϊνστάιν και ο Πικάσο δεν έκαναν καμία διάκριση ανάμεσα στην προσωπική και την εργασιακή τους ζωή. Από ένα και μοναδικό καζάνι ξεχύνονταν ιδέες που έθεταν σε κίνηση καθετί που ονομάζουμε μοντέρνο. Αυτή η συναρπαστική παράλληλη βιογραφία του Αλβέρτου Αϊνστάιν και του Πάμπλο Πικάσο σε νεαρή ηλικία επικεντρώνεται στο κλίμα της εποχής και στα μεγαλύτερα επιτεύγματά τους: την ειδική θεωρία της σχετικότητας του Αϊνστάιν και τις Δεσποινίδες της Αβινιόν του Πικάσο, τον πίνακα που εισήγαγε την τέχνη στον εικοστό αιώνα. Οι εκπληκτικές αυτές ρηξικέλευθες δημιουργίες ήρθαν σε μια περίοδο που ο Αϊνστάιν και ο Πικάσο δεν ήταν οι διακεκριμένες φυσιογνωμίες που αργότερα έγιναν τόσο οικείες. Δεν είχαν κλείσει τα τριάντα, ήταν άγνωστοι, καβγατζήδες, πάμφτωχοι και επιρρεπείς σε μπλεξίματα. Για μια περίοδο ο Πικάσο κουβαλούσε ακόμη και το πιστόλι του θεατρικού συγγραφέα Αλφρέντ Ζαρί με άσφαιρα φυσίγγια και πυροβολούσε ανθρώπους που του φαίνονταν υπερβολικά πληκτικοί ή σοβαροί. . . Ο σημαντικότερος επιστήμονας και ο σπουδαιότερος καλλιτέχνης του εικοστού αιώνα έφτασαν στην κορύφωση της δημιουργικότητάς τους σχεδόν ταυτόχρονα και κάτω από συνθήκες εντυπωσιακά παρεμφερείς. Πολλοί διαισθάνονται ότι ο Αϊνστάιν και ο Πικάσο συνδέονται, αλλά λίγοι διαθέτουν τις γνώσεις για να ερευνήσουν αυτή τη συνάφεια σε βάθος. 
600 1 7 |9 4719  |a Picasso, Pablo,  |d 1881-1973 
600 1 7 |9 36503  |a Einstein, Albert,  |d 1879-1955 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 151053  |a Τέχνη και επιστήμη  |x Ιστορία  |y 20ός αι. 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 151054  |a Καλλιτέχνες   |z Γαλλία   |x Βιογραφία 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 151055  |a Φυσικοί  |z Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής  |x Βιογραφία 
651 7 |2 GR-kkKDBK  |9 140824  |a Ευρώπη   |x Πνευματικές δραστηριότητες  
700 |a Miller, Arthur I.,  |t Αϊνσταΐν - Πικάσο  |d 1940  |9 151056 
700 |4 trl  |9 151057  |a Πιέρρης, Σπύρος  
710 2 |4 pbl  |9 27179  |a Τραυλός 
942 |c BK 
999 |c 79723  |d 79723 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 709_200000000000000_MIL  |7 0  |9 104505  |a KDBK  |b KDBK  |c LCG  |d 2021-05-31  |e Δωρεά εις μνήμην Πάρι Δ. Ξεπουλιά  |i 12452021  |o 709.2 MIL  |p 12452021  |r 2021-05-31  |w 2021-05-31  |y BK