Απόψεις και προβληματισμοί για την ανοικτή και εξ' αποστάσεως εκπαίδευση /

Ο συλλογικός αυτός τόμος περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα θεμάτων που σχετίζονται με την ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η επιλογή των θεμάτων έγινε με βάση τις επιστημονικές αναζητήσεις και τους προβληματισμούς των τελευταίων χρόνων γύρω από το αντικείμενο, και ιδιαίτερα τις σχέσεις που δημιουργ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Keegan, Desmond, 1936- (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Λιοναράκης, Αντώνης (Επιμελητής έκδοσης)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Προπομπός, 2001.
Σειρά:Παιδαγωγικός λόγος
Θέματα:
LEADER 04035nam a22002777a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20210322141155.0
008 210122s2001 gr df||frb||| 000 0 gre d
020 |a 960-7860-20-9 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 371.33 
130 |9 146932  |a Απόψεις και προβληματισμοί για την ανοικτή και εξ' αποστάσεως εκπαίδευση 
245 1 0 |a Απόψεις και προβληματισμοί για την ανοικτή και εξ' αποστάσεως εκπαίδευση /  |c Desmond Keegan ... [κ.ά.] ; επιστημονική επιμέλεια Αντώνης Λιοναράκης. 
260 |a Αθήνα :   |b Προπομπός,   |c 2001. 
300 |a 231 σ. :  |b διαγρ., πίν. ;  |c 24 εκ. 
490 0 |a Παιδαγωγικός λόγος  
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
520 3 |a Ο συλλογικός αυτός τόμος περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα θεμάτων που σχετίζονται με την ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η επιλογή των θεμάτων έγινε με βάση τις επιστημονικές αναζητήσεις και τους προβληματισμούς των τελευταίων χρόνων γύρω από το αντικείμενο, και ιδιαίτερα τις σχέσεις που δημιουργούνται μεταξύ των νέων εργαλείων και μέσων εκπαίδευσης: του έντυπου υλικού, των οπτικοακουστικών και των νέων τεχνολογιών, καθώς και του κοινού μοχλού τους, που είναι η αποτελεσματική διδακτική και μαθησιακή πράξη. Οι εκδοχές της χρήσης αυτών των μέσων έχουν πάρει πολλαπλές διαστάσεις, με αποτέλεσμα οι στρατηγικές και εφαρμογές τους συχνά να ανασυγκροτούνται και να αναδιαμορφώνονται. Οι προσεγγίσεις των ερευνητών, όπως ακριβώς και οι προβληματισμοί των συγγραφέων του τόμου αυτού, δεν αποτελούν εξαίρεση. Το σημείο αναφοράς πολλές φορές διαφοροποιείται και λαμβάνει πολλαπλές ερμηνείες. Τα κείμενα του τόμου σκοπό έχουν να εντοπίσουν τις πολλαπλές αυτές ερμηνείες και να προβληματίσουν πάνω στις εκπαιδευτικές διαδικασίες θεμάτων ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Οι αντιθέσεις και οι αμφισβητήσεις δεν είναι σπάνιες. Όπως σπάνια δεν είναι και τα πολύπλοκα ερωτήματα του τύπου: «Πώς τελικά μπορεί να μάθει αποτελεσματικότερα ο σπουδαστής;» Αν το βιβλίο αυτό καταφέρει να δομήσει ανάλογα ερωτήματα και να δώσει ολοκληρωμένες ή επιμέρους απαντήσεις, είναι σίγουρο ότι έχει πετύχει το σκοπό του.  
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 54733  |a Εκπαίδευση από απόσταση 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 58521  |a Ανοιχτή μάθηση 
700 |9 146933  |a Keegan, Desmond,   |d 1936-  |4 aut 
700 |4 edt  |9 146934  |a Λιοναράκης, Αντώνης 
710 |4 pbl  |9 140164  |a Προπομπός 
942 |c BK 
999 |c 78191  |d 78191 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_330000000000000_ΑΠΟ  |7 0  |9 101733  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2021-01-22  |e Δωρεά  |i 11322018  |l 1  |o 371.33 ΑΠΟ  |p 11322018  |r 2021-11-11  |s 2021-10-12  |w 2021-01-22  |y BK