Ευέλικτη μάθηση : με χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών /

Τί είναι η ευέλικτη μάθηση; Ή -πιο εύστοχα- πώς μπορεί η μάθηση να είναι ευέλικτη; Και γιατί η εκπαίδευση από απόσταση και η τηλεκπαίδευση θεωρούνται μορφές ευέλικτης μάθησης; Τί είναι και πώς σχετίζονται με την ευέλικτη μάθηση τα προσαρμοστικά και συνεργατικά περιβάλλοντα; Και γιατί ένας οργανισμός...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Δημητριάδης, Σταύρος (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Δημητριάδης, Σταύρος Ν.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Τζιόλα, 2008.
Θέματα:
LEADER 04425nam a22002777a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20210222084153.0
006 a|||||r|||||||||||
008 081002s2008 gr a|||erb||| 000 0 gre d
020 |a 978-960-418-142-1 
040 |b gre  |e AACR2  |a GR-kkKDBK  |d GR-kkKDBK 
082 0 4 |a 374.2 
100 |4 aut  |9 146128  |a Δημητριάδης, Σταύρος  
245 0 0 |a Ευέλικτη μάθηση :  |b με χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών /  |c Δημητριάδης Στ... [κ.ά.]. 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Τζιόλα,  |c 2008. 
300 |a viii, 322 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
520 2 |a Τί είναι η ευέλικτη μάθηση; Ή -πιο εύστοχα- πώς μπορεί η μάθηση να είναι ευέλικτη; Και γιατί η εκπαίδευση από απόσταση και η τηλεκπαίδευση θεωρούνται μορφές ευέλικτης μάθησης; Τί είναι και πώς σχετίζονται με την ευέλικτη μάθηση τα προσαρμοστικά και συνεργατικά περιβάλλοντα; Και γιατί ένας οργανισμός ενδιαφέρεται για την ταχύρρυθμη τηλεκατάρτιση; Και αν θελήσει κανείς στην πράξη να αναπτύξει ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό στο διαδίκτυο για να προφέρει τηλεκατάρτιση, τι εργαλεία είναι διαθέσιμα και πώς θα τα χρησιμοποιήσει; Ερωτήματα σαν κι αυτά δίνουν το στίγμα του ανά χείρας βιβλίου. Το βιβλίο απευθύνεται σε αναγνώστες που ενδιαφέρονται να γνωρίσουν τόσο τα θεωρητικά ζητήματα, όσο και διαδεδομένα εργαλεία ανάπτυξης σχετικά με την ευέλικτη μάθηση. Εισάγει τον αναγνώστη στο αντικείμενο σταδιακά, ξεκινώντας με την παρουσίαση ενός γενικού εννοιολογικού πλαισίου για την ευέλικτη μάθηση, προχωρώντας στα "κλασσικά" θέματα της εκπαίδευσης από απόσταση και της τηλεκπαίδευσης (και ειδικότερα της τηλεκατάρτισης), και ολοκληρώνοντας με τα ειδικότερα ζητήματα των προσαρμοστικών εκπαιδευτικών συστημάτων καθώς και των συνεργατικών και εικονικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων του διαδικτύου. Τέλος, παρουσιάζει μια σειρά από συνοπτικούς αλλά συνάμα στοχευμένους οδηγούς χρήσης σύγχρονων εργαλείων ανάπτυξης (α) δικτυακών τόπων και (β) ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου. Το βιβλίο φιλοδοξεί να καλύψει τις βασικές εκπαιδευτικές ανάγκες φοιτητών και σπουδαστών σε μαθήματα Τμημάτων ΑΕΙ και ΑΤΕΙ που εστιάζουν στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για την παροχή ευέλικτης και από απόσταση εκπαίδευσης. 
650 7 |a Εκπαίδευση από απόσταση  |9 54733  |2 GR-kkKDBK 
650 7 |a Ανοιχτή μάθηση  |9 58521  |2 GR-kkKDBK 
650 7 |9 63444  |a Εκπαίδευση  |2 GR-kkKDBK  |x Πληροφορική 
650 7 |9 60468  |a Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή  |2 GR-kkKDBK 
700 |a Δημητριάδης, Σταύρος Ν.  |9 147911  |t Ανοιχτή μάθηση 
710 2 |4 pbl  |9 29662  |a Τζιόλας 
942 0 0 |c BK 
999 |c 77978  |d 77978 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 374_200000000000000_ΕΥΕ  |7 0  |9 101458  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2021-01-12  |e Δωρεά Αναστασία Παπαβασιλείου  |i 28192020  |l 1  |o 374.2 ΕΥΕ  |p 28192020  |r 2021-11-11  |s 2021-10-12  |w 2021-01-12  |y BK