Education et socialisme = Εκπαίδευση και σοσιαλισμός : le compte rendu de la scission de l'Association pour l' enseignement, Athènes 1927 : proceedings of a conference held in 1927 = τα πρακτικά της διάσπασης του Εκπαιδευτικού Ομίλου, 1927

Μία έρευνα για την ιστορία των παιδαγωγικών κινημάτων των κοινωνικών τάξεων στη Ρωσία και την Ελλάδα του εικοστού αιώνα, συμπεριλαμβανομένου του εργατικού κινήματος στη σοβιετική Ρωσία και του αστικοδημοκρατικού και εργατικού κινήματος στην Ελλάδα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις αλληλεπιδράσεις μεταξ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Δάγκας, Αλέξανδρος (Συγγραφέας), Καμαρούδης, Σταύρος, 1956- (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Δάγκας, Αλέξανδρος, 1947-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
French
Έκδοση: Thessalonique: Epicentre, 2019.
Θέματα:
LEADER 03585nam a2200325 c 4500
001 1112273
003 GrThAP
005 20211104011858.0
006 a|||||r|||||||||||
008 200122s2019 gr |||grb||| 001|0 gre d
020 |a 978-960-458-882-4 
040 |a GR-kkKDBK  |b fre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 |a fre  |a gre 
082 0 4 |a 379.495 
100 1 |4 aut  |a Δάγκας, Αλέξανδρος  |9 44987 
245 1 0 |a Education et socialisme = Εκπαίδευση και σοσιαλισμός :  |b le compte rendu de la scission de l'Association pour l' enseignement, Athènes 1927 : proceedings of a conference held in 1927 = τα πρακτικά της διάσπασης του Εκπαιδευτικού Ομίλου, 1927  |c Alexandros Dagkas, Stavros Kamaroudis. 
246 1 1 |a Εκπαίδευση και σοσιαλισμός  
260 |a Thessalonique:  |b Epicentre,   |c 2019. 
300 |a 334 p. ;  |c 24 cm 
505 8 |a Includes bibliographical references and index. 
520 |a Μία έρευνα για την ιστορία των παιδαγωγικών κινημάτων των κοινωνικών τάξεων στη Ρωσία και την Ελλάδα του εικοστού αιώνα, συμπεριλαμβανομένου του εργατικού κινήματος στη σοβιετική Ρωσία και του αστικοδημοκρατικού και εργατικού κινήματος στην Ελλάδα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων, όπως οι διανοούμενοι, οι φεμινίστριες και η νεολαία. Οι συνιστώσες τους ήταν πολλαπλές όσον αφορά τις μορφές οργάνωσης και έκφρασης τους. Αναλύεται η δράση του Εκπαιδευτικού Ομίλου (l’Association pour l’enseignement) στον τομέα της εκπαίδευσης, της γλώσσας και του πολιτισμού. Οι δημοτικιστές υποσχέθηκαν την κοινωνική αλλαγή μέσω της αναμόρφωσης του παλαιού συντηρητικού παραδοσιακού καθεστώτος και της εγκαθίδρυσης ενός νέου μοντερνιστικού μοντέλου. Πιο προχωρημένη, η ακραία ριζοσπαστική πτέρυγα ήθελε να εξασφαλίσει μια επαναστατική αλλαγή, υπερασπιζόμενη τα συμφέροντα των λαϊκών κοινωνικών τάξεων. Στη μελέτη αυτή καταγράφονται και παρουσιάζονται τα "πραχτικά" του διαχωρισμού του Εκπαιδευτικού Ομίλου 1927. 
610 7 |a Εκπαιδευτικός Όμιλος  |9 152615  |y 1910-1927 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 67697  |a Εκπαίδευση  |z Ελλάδα  |x Ιστορία 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 64476  |a Σοσιαλισμός 
700 |4 aut  |a Καμαρούδης, Σταύρος,  |9 144549  |d 1956- 
700 1 |a Δάγκας, Αλέξανδρος,  |9 145336  |d 1947-  |t Education et socialisme 
710 2 |4 pbl  |a Επίκεντρο  |9 27440 
942 1 1 |2 ddc  |c BK 
999 |c 77524  |d 77524 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 379_495000000000000_ΔΑΓ  |7 0  |9 100679  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-12-10  |e Δωρεά Σταύρος Καμαρούδης  |i 01662019  |o 379.495 ΔΑΓ  |p 01662019  |r 2020-12-10  |w 2020-12-10  |y BK