Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
Zapisane w:
1. autor: | |
---|---|
Format: | Książka |
Język: | Greek |
Wydane: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
Wydanie: | 4η έκδ. αναθ. |
Hasła przedmiotowe: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: |
371.9 ΑΓΑ |
---|---|
Egzemplarz Unknown (τ.1) | Checked out – do: 06-08-2025 23:59 |