Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /

Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Αγαλιώτης, Ιωάννης (Συγγραφέας)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2009.
Edición:4η έκδ. αναθ.
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 371.9 ΑΓΑ
Copia Unknown (τ.1) Checked outVencemento: 06-08-2025 23:59