Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
Enregistré dans:
Auteur principal: | |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
Édition: | 4η έκδ. αναθ. |
Sujets: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: |
371.9 ΑΓΑ |
---|---|
Exemplaire Unknown (τ.1) | Checked out – Délais: 06-08-2025 23:59 |