Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Greek |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
Ausgabe: | 4η έκδ. αναθ. |
Schlagworte: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatur: |
371.9 ΑΓΑ |
---|---|
Exemplar Unknown (τ.1) | Checked out – Rückgabe bis: 06-08-2025 23:59 |