导出完成 — 

Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /

Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
主要作者: Αγαλιώτης, Ιωάννης (Συγγραφέας)
格式: 圖書
語言:Greek
出版: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2009.
版:4η έκδ. αναθ.
主題:
書本目錄:
  • τ.1 Οικοπροσαρμοστική αξιολόγηση : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών (ΑΣΜΑ)