Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /

Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...

Full beskrivning

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Huvudupphovsman: Αγαλιώτης, Ιωάννης (Författare, medförfattare)
Materialtyp: Bok
Språk:Greek
Publicerad: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2009.
Upplaga:4η έκδ. αναθ.
Ämnen:
Innehållsförteckning:
  • τ.1 Οικοπροσαρμοστική αξιολόγηση : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών (ΑΣΜΑ)