Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /

Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Αγαλιώτης, Ιωάννης (Autor)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2009.
Wydanie:4η έκδ. αναθ.
Hasła przedmiotowe:
Spis treści:
  • τ.1 Οικοπροσαρμοστική αξιολόγηση : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών (ΑΣΜΑ)