Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /

Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Αγαλιώτης, Ιωάννης (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2009.
מהדורה:4η έκδ. αναθ.
נושאים:
תוכן הענינים:
  • τ.1 Οικοπροσαρμοστική αξιολόγηση : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών (ΑΣΜΑ)